Gayrimenkul sektörü ‘dijital’i etkin kullanıyor

Gayrimenkul sektörü ‘dijital’i etkin kullanıyor

Türkiye nüfusunun yüksek oranının internet erişimine sahip olması ve Konut aramalarında emlak sitelerinin yüksek oranda tercih edilmesi emlak danışmanlarının dijital alanda rekabetine yön verdi.

Türkiye nüfusunun yüksek oranının internet erişimine sahip olması ve Konut aramalarında emlak sitelerinin yüksek oranda tercih edilmesi emlak danışmanlarının dijital alanda rekabetine yön verdi. Gayrimenkul sektörü, salgının da etkisiyle dijital dünyayı daha etkin kullanmaya başladı. Kerem Nükte Gayrimenkul Müdürü Hasan Aksay yaptığı açıklamada, "Dijital vitrin bir emlak sitesinde görünenden ibaret değildir. Müşterilerin gayrimenkul ofisine veya emlak ilanına ulaştığı e-posta, mesajlaşma kutusu, WhatsApp gibi her türlü mecradan zamanında dönüş yapılması, sağlıklı bir iletişim tesis etmekte çok önemlidir." dedi.

DANIŞMANLARIN EN ÖNEMLİ VİTRİNİDİR

Emlak ticaretinin 360 derece topyekun bir süreç olduğunu belirten Aksay, açıklamasında "Bir emlak danışmanının yer aldığı her dijital mecrada bir profil yazısı, bir profesyonel fotoğraf mutlaka bulunmalıdır. Emlak sitesinde listelenen ilan portföyü birçok yönüyle danışmanların en önemli vitrinidir ve ilanlar 'gerçek' olmalı, kaliteli fotoğraflar kullanılmalıdır. Gerçek ilan, gerçekte olan bilgiyi yansıtma, konumuyla, nitelikleriyle, açıklamasıyla gerçek olmalıdır. Dijital vitrin bir emlak sitesinde görünenden ibaret değildir. Müşterilerin gayrimenkul ofisine veya emlak ilanına ulaştığı e-posta, mesajlaşma kutusu, WhatsApp gibi her türlü mecradan zamanında dönüş yapılması, sağlıklı bir iletişim tesis etmekte çok önemlidir. Ayrıca, emlak danışmanları sosyal medyayı da mutlaka etkin bir şekilde kullanmalıdır." ifadelerine yer verdi. (Mine Doruatlı)

HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,çok uzun ve ilgili içerikle alakasız,
Türkçe karakter kullanılmayan yorumlar onaylanmamaktadır.