Gaziantep'te 12 ev Kovid-19 tedbirleri kapsamında karantinaya alındı
Yayınlanma:
Güncelleme:
Gaziantep'in Nizip ilçesindeki 12 ev ve 38 sakini, yeni tip koronavirüs (Kovid-19) tedbirleri kapsamında karantinaya alındı.Kaymakamlıktan...
Gaziantep'in Nizip ilçesindeki 12 ev ve 38 sakini, yeni tip koronavirüs (Kovid-19) tedbirleri kapsamında karantinaya alındı.
Kaymakamlıktan yapılan yazılı açıklamaya göre, İlçe Hıfzıssıhha Kurulunca Kovid-19 salgını nedeniyle ilçe merkezindeki koronavirüs testi pozitif çıkan bir kişinin temasta bulunduğu değerlendirilen kişilerle ilgili çalışma başlatıldı.
Bu kapsamda 12 hanede yaşayan 38 kişi karantinaya alındı.
Öte yandan ilçe merkezindeki daha önce karantinada bulunan 2 hanedeki 10 kişinin ise karantinasının sona erdiği, yapılan testlerin negatif çıktığı bildirildi.
Kaynak:Anadolu Ajansı
Resmi İlanlar
TÜRKİYE
Türkçe karakter kullanılmayan yorumlar onaylanmamaktadır.