Gaziantep'te 2 ev karantinaya alındı
Yayınlanma:
GAZİANTEP (AA) - Gaziantep'te yeni tip koronavirüs (Kovid-19) vakaları nedeniyle 2 ev karantinaya alındı.Edinilen bilgiye göre, Şehitkamil ilçesi Aşağı...
GAZİANTEP (AA) - Gaziantep'te yeni tip koronavirüs (Kovid-19) vakaları nedeniyle 2 ev karantinaya alındı.
Edinilen bilgiye göre, Şehitkamil ilçesi Aşağı Arıl Mahallesi'nde oturan 2 kişinin Kovid-19 testinin pozitif çıkması üzerine, yaşadıkları evlerin karantinaya alınmasına karar verildi.
Şehitkamil Belediyesi Çevre Koruma ve Kontrol Müdürlüğü ekipleri, bu evler ile mahallede dezenfeksiyon yaptı.
Kaynak:Anadolu Ajansı
TÜRKİYE
Türkçe karakter kullanılmayan yorumlar onaylanmamaktadır.