Gaziantep'te bir berberin Kovid-19 testi pozitif çıktı, 14 kişi izlemeye alındı

Gaziantep'te bir berberin Kovid-19 testi pozitif çıktı, 14 kişi izlemeye alındı
Gaziantep'te bir berberin yeni tip koronavirüs (Kovid-19) testinin pozitif çıkması sonucu aralarında müşterilerin de bulunduğu 14 kişi...

 Gaziantep'te bir berberin yeni tip koronavirüs (Kovid-19) testinin pozitif çıkması sonucu aralarında müşterilerin de bulunduğu 14 kişi izlenmeye alındı.

Valilikten yapılan açıklamaya göre, Şehitkamil ilçesinde Kovid-19 testi pozitif çıkan erkek berberi M.Ö. tedaviye alındı.

Berberle temas eden müşteri ve aile fertlerinden oluşan 14 kişi izlemeye alındı.

İş yeri ise İl Hıfzısıhha Kurulu kararıyla kapatıldı.

Kaynak:Anadolu Ajansı

HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,çok uzun ve ilgili içerikle alakasız,
Türkçe karakter kullanılmayan yorumlar onaylanmamaktadır.