Gaziantep'te koronavirüs tespit edilen cenaze hizmetleri görevlileri tedaviye alındı

Gaziantep'te koronavirüs tespit edilen cenaze hizmetleri görevlileri tedaviye alındı
GAZİANTEP (AA) - Gaziantep Valiliği, 3 cenaze işleri görevlesinin yeni tip koronavirüs (Kovid-19) testinin pozitif çıkması üzerine filyasyon çalışmasına...

GAZİANTEP (AA) - Gaziantep Valiliği, 3 cenaze işleri görevlesinin yeni tip koronavirüs (Kovid-19) testinin pozitif çıkması üzerine filyasyon çalışmasına başlandığını bildirdi.

Valilikten yapılan açıklamada, cenaze hizmetlerinde görevli 3 kişinin, Kovid-19 testlerinin pozitif çıkması sonucu tedavi altına alındığı kaydedildi.

Personelin temas ettiği kişilerle ilgili filyasyon çalışmasına başlanıldığı ifade edilen açıklamada, şu bilgilere yer verildi:

"Mevcut durumla ilgili bütün birimler görevlendirilmiş olup, filyasyon çalışmaları devam etmektedir. Vatandaşlarımızın hem kendi sağlıklarını hem de toplum sağlığını korumaları açısından mümkün olduğunca kalabalık oluşturabilecek cenaze merasimlerine katılmamaları ve taziye görevlerini telefon yoluyla yerine getirmelerinin uygun olacağı değerlendirilmektedir."

Kaynak:Anadolu Ajansı

HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,çok uzun ve ilgili içerikle alakasız,
Türkçe karakter kullanılmayan yorumlar onaylanmamaktadır.