GÜNCELLEME - Mersin'de çıkan orman yangını kontrol altına alındı

GÜNCELLEME - Mersin'de çıkan orman yangını kontrol altına alındı
YANGININ KONTROL ALTINA ALINMASI EKLENDİ

MERSİN (AA) - Mersin'in Silifke ilçesinde ormanlık alanda çıkan yangın kontrol altına alındı.

Kargıcak Mahallesi Kayrak mevkisindeki ormanlık alanda henüz belirlenemeyen nedenle yangın çıktı.

İhbar üzerine orman işletme müdürlüğü bünyesindeki çok sayıda personel ile 7 arazöz, üç su tankı ve bir helikopter bölgeye yönlendirildi.

Yangının büyümesi üzerine bölgeye çevre ilçelerden iş makineleri de sevk edildi.

Ekiplerin, havadan ve karadan müdahalesi sonucunda yangın kontrol altına alındı.

Yaklaşık 2 hektar kızılçam ormanı ve tarım arazisinin zarar gördüğü bölgede soğutma çalışmaları sürdürülüyor.

Kaynak:Anadolu Ajansı

HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,çok uzun ve ilgili içerikle alakasız,
Türkçe karakter kullanılmayan yorumlar onaylanmamaktadır.