Hentbol: Kadınlar Ehf Kupası

Hentbol: Kadınlar Ehf Kupası
Çeyrek final rövanş maçında Siofok'a 40-20 yenilen Kastamonu Belediyespor, turnuvaya veda etti

İSTANBUL (AA) - Kastamonu Belediyespor Kadın Hentbol Takımı, Avrupa Hentbol Federasyonu (EHF) Kupası çeyrek final rövanş maçında konuk olduğu Macaristan temsilcisi Siofok'a 40-20 yenilerek organizasyona veda etti.

Siofok kentindeki Kiss Szilard Spor Salonu'nda oynanan maçın ilk yarısı, 19-10 ev sahibi ekibin üstünlüğüyle tamamlandı.

İkinci yarısında farkı artıran Siofok, mücadeleden 40-20 galip ayrıldı ve yarı finale yükseldi.

Kastamonu Belediyespor, ilk karşılaşmada da rakibine 38-29 yenilmişti.


HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,çok uzun ve ilgili içerikle alakasız,
Türkçe karakter kullanılmayan yorumlar onaylanmamaktadır.