İstanbul yeni güne sakin başladı

İstanbul yeni güne sakin başladı
İSTANBUL (AA) - Yeni tip koronavirüs (Kovid-19) tedbirleri kapsamında İçişleri Bakanlığı'nın genelgesiyle 15 ilde uygulanan dört günlük sokağa çıkma...

İSTANBUL (AA) - Yeni tip koronavirüs (Kovid-19) tedbirleri kapsamında İçişleri Bakanlığı'nın genelgesiyle 15 ilde uygulanan dört günlük sokağa çıkma kısıtlaması gece yarısı sona erdi.

Kısıtlama sonrası ilk günün sabahında İstanbul'da sakinlik gözlendi. Saat 07.25 itibarıyla İBB mobil uygulamasının verilerine göre, trafik yoğunluğu yüzde 11 olarak ölçüldü. Araç akışının yanı sıra duraklarda ve caddelerde de yoğunluk yaşanmazken, işe gitmek isteyen vatandaşların maske takarak, tedbir aldıkları görüldü.

Kaynak:Anadolu Ajansı

HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,çok uzun ve ilgili içerikle alakasız,
Türkçe karakter kullanılmayan yorumlar onaylanmamaktadır.