Kahramanmaraş'ta serinlemek için gölete giren çocuk boğuldu

Kahramanmaraş'ta serinlemek için gölete giren çocuk boğuldu
KAHRAMANMARAŞ (AA) - Kahramanmaraş'ın Elbistan ilçesinde bahçe sulamak için kullanılan gölete giren çocuk boğuldu.Alınan bilgiye göre, ilçeye bağlı...

KAHRAMANMARAŞ (AA) - Kahramanmaraş'ın Elbistan ilçesinde bahçe sulamak için kullanılan gölete giren çocuk boğuldu.

Alınan bilgiye göre, ilçeye bağlı Güblüce Mahallesi'nde Hüseyin Kaya (17), mahalle girişinde hayvan otlatırken serinlemek için bahçe sulamada kullanılan gölete girdi.

Kaya, yakınları tarafından gölette baygın halde bulundu. İhbar üzerine olay yerine gelen sağlık ekipleri, kalbini çalıştırdığı Kaya'yı Elbistan Devlet Hastanesine kaldırdı.

Kaya, burada yapılan müdahaleye rağmen kurtarılamadı.

Kaynak:Anadolu Ajansı

HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,çok uzun ve ilgili içerikle alakasız,
Türkçe karakter kullanılmayan yorumlar onaylanmamaktadır.