Kayseri'de dilencinin üzerinden döviz ve Türk lirası çıktı

Kayseri'de dilencinin üzerinden döviz ve Türk lirası çıktı
Kayseri'de zabıta ekiplerinin yakaladığı dilencinin üzerinde 100 avro ve 415 lira bulundu.Kayseri Büyükşehir Belediyesinden yapılan açıklamaya...

 Kayseri'de zabıta ekiplerinin yakaladığı dilencinin üzerinde 100 avro ve 415 lira bulundu.

Kayseri Büyükşehir Belediyesinden yapılan açıklamaya göre, Zabıta Müdürlüğü ekipleri, ramazan ayı dolayısıyla dilencilere yönelik denetimlerini artırdı.

Cumhuriyet Mahallesi'nde gerçekleştirilen denetimde, dilencilik yaptığı tespit edilen bir kişide 100 avro ile 415 lira ele geçirildi.

Kabahatler Kanunu'na göre cezai işlem uygulanan dilencinin üzerinden çıkan paralara kamuya aktarılmak üzere el konuldu.

Kaynak:Anadolu Ajansı

HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,çok uzun ve ilgili içerikle alakasız,
Türkçe karakter kullanılmayan yorumlar onaylanmamaktadır.