Kayseri'de yol yenileme çalışmaları

Kayseri'de yol yenileme çalışmaları
Kayseri Büyükşehir Belediyesi, yeni tip koronavirüs (Kovid-19) tedbirleri kapsamında uygulanan sokağa çıkma kısıtlamasında yol yenileme...

Kayseri Büyükşehir Belediyesi, yeni tip koronavirüs (Kovid-19) tedbirleri kapsamında uygulanan sokağa çıkma kısıtlamasında yol yenileme çalışması yaptı.

Belediyeden yapılan açıklamaya göre, sokağa çıkma kısıtlamasında trafik akışının kesilmesinden yararlanan belediye ekipleri yol yenileme çalışması gerçekleştirdi.

Ekipler, Cumhuriyet Meydanı ve İstasyon Caddesi'nin ardından Yoğunburç-Talas Caddesi istikametinde yol yenileme çalışması yaptı.

Belediye ekipleri, sokağa çıkma kısıtlamasından faydalanarak kent merkezinde yapılan yol yenileme çalışmalarını devam ettirecek.

Kaynak:Anadolu Ajansı

HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,çok uzun ve ilgili içerikle alakasız,
Türkçe karakter kullanılmayan yorumlar onaylanmamaktadır.