MEPAŞ müşteri hizmetleri yetkililerine “işaret Dili Eğitimi” projesini hayata geçirdi.

MEPAŞ müşteri hizmetleri yetkililerine  “işaret Dili Eğitimi” projesini hayata geçirdi.
MEPAŞ; işitme engelli bireylerin müşteri hizmetleri merkezlerinden yaptıkları işlemleri kolaylaştırmak amacıyla Müşteri Hizmetleri Merkezlerinde görevli personellere işaret dili eğitimi aldırdı.

Engellilerin yaşam kalitesini yükseltmeye ve onları anlamaya yönelik çeşitli projelere öncülük eden MEPAŞ; işitme engelli bireylerin müşteri hizmetleri merkezlerinden yaptıkları işlemleri kolaylaştırmak ve oluşabilecek iletişim sorunlarını ortadan kaldırmak amacıyla Müşteri Hizmetleri Merkezlerinde görevli personellere işaret dili eğitimi aldırdı.

MEPAŞ Müşteri Hizmetleri Merkezi’nde görev alan 19 personel,60 saat süren işaret dili eğitimi programı sonunda katılım belgesi almaya hak kazandı.

Eğitim alan personeller; “Onlarla konuşmak bizi çok heyecanlandırıyor, işitme engelli müşterilerimizi anlayarak bire bir işaret diliyle iletişim kurmak taleplerinin daha hızlı çözülmesine katkı sağlıyor ”dediler.

MEPAŞ Müşteri Hizmetleri ve Operasyonlar Direktörü Fatih Yetimoğlu ise; “MEPAŞ’ın faaliyet gösterdiği 6 ildeki personellerimizin işaret dili eğitimi almasını sağlayarak işitme engelli müşterilerimizi doğru bir şekilde anlayıp , talepleri doğrultusunda hızlıca çözüm üreterek müşteri memnuniyetini sağlamak projemizin asıl amacıdır.” dedi.

HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,çok uzun ve ilgili içerikle alakasız,
Türkçe karakter kullanılmayan yorumlar onaylanmamaktadır.