Meram Belediyesi zabıta alacak: Başvurular başladı!

Meram Belediyesi zabıta alacak: Başvurular başladı!
 Muhabir
Meram Belediyesi ilk defa atanmak üzere zabıta alımı yapacak. Başvurular 12 Şubat itibariyle başladı. İlanla ilgili tüm detaylar haberimizde...

Meram Belediye Başkanlığı’na ilk defa atanmak üzere 10 zabıta memuru alınacak. İlanda, “Konya ili Meram Belediye Başkanlığı bünyesinde, 657 sayılı Devlet Memurları Kanununa tabi olarak istihdam edilmek üzere; Belediye Zabıta Yönetmeliği hükümlerine göre aşağıda unvanı, sınıfı, derecesi, adedi, nitelikleri, KPSS puan türü, KPSS taban puanı ve diğer şartları taşımak kaydıyla belirtilen boş kadrolara açıktan atama yoluyla zabıta memuru alınacaktır.” İfadeleri yer aldı.

konya-meram-belediyesi-zabita-aliminda-basvurular-basladi.png

BAŞVURU ŞARTLARI

İlan edilen boş zabıta memuru kadrolarına atanmak için başvuracak adayların, 657 sayılı Devlet Memurları Kanununun 40 ncı maddesi ile 48 inci maddesinin birinci fıkrasının (A) bendinde belirtilen aşağıdaki genel şartlara sahip olmaları gerekmektedir.

Türk vatandaşı olmak, Kamu haklarından mahrum bulunmamak,

Türk Ceza Kanununun 53 üncü maddesinde belirtilen süreler geçmiş olsa bile; kasten işlenen bir suçtan dolayı bir yıl veya daha fazla süreyle hapis cezasına ya da affa uğramış olsa bile devletin güvenliğine karşı suçlar,

Anayasal düzene ve bu düzenin işleyişine karşı suçlar, zimmet, irtikâp, rüşvet, hırsızlık, dolandırıcılık, sahtecilik, güveni kötüye kullanma, hileli iflas, ihaleye fesat karıştırma, edimin ifasına fesat karıştırma, suçtan kaynaklanan malvarlığı değerlerini aklama veya kaçakçılık suçlarından mahkûm olmamak.

Erkek adaylar için askerlik durumu itibarıyla; askerlikle ilgisi bulunmamak veya askerlik çağına gelmemiş bulunmak ya da askerlik çağına gelmiş ise muvazzaf askerlik hizmetini yapmış yahut ertelenmiş veya yedek sınıfa geçirilmiş olmak.

Görevini devamlı yapmasına engel olabilecek bedensel engeli veya akıl hastalığı bulunmamak. İlan edilen kadrolar için aranan diğer başvuru şartlarını taşımak.

1-5-48.jpg

2024 MERAM BELEDİYESİ MEMUR ALIMI BAŞVURUSU

Adayların yapılacak sözlü ve uygulamalı sınava katılabilmeleri için;

Başvuru formunu eksiksiz ve doğru olarak doldurmaları, istenilen diğer belgelerle birlikte, 16 Şubat 2024 tarihine kadar (09:00-16:00 saatleri arasında) Meram Belediyesi İnsan Kaynakları ve Eğitim Müdürlüğüne (Yenişehir Mahallesi Azerbaycan Cad. No:5 Meram/KONYA) şahsen teslim etmeleri gerekmekte.

Adayların boy ve kilo ölçümü başvuru tarihleri arasında Belediye Merkez Hizmet Binasında bulunan Sağlık İşleri Müdürlüğünce yapılacak. Başvurular sadece şahsen yapılacak olup posta ile veya diğer şekillerde yapılacak başvurular dikkate alınmayacak.

Konya Meram Belediyesi personel alımı ilan detayları için tıklayın

Güncel gelişmelerden anında haberdar olmak için aşağıdaki linki tıklayarak WhatsApp grubumuza dahil olabilirsiniz https://chat.whatsapp.com/EMhe2A1A0esChU9ySiRiYR

Kaynak:Pusula Haber

HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,çok uzun ve ilgili içerikle alakasız,
Türkçe karakter kullanılmayan yorumlar onaylanmamaktadır.