Muğla’da seyir halindeki iş makinesi yandı

Muğla’da seyir halindeki iş makinesi yandı
İş makinesinin yanması cep telefonunu kamerasıyla görüntülendi

MUĞLA (AA) - Muğla'nın Menteşe ilçesinde seyir halindeyken yanmaya başlayan iş makinesi kullanılamaz hale geldi.

Kim tarafından kullanıldığı öğrenilemeyen paletli iş makinesi, Çiftlik Mahallesi'nde seyir halindeyken belirlenemeyen nedenle yanmaya başladı. İş makinesinin operatörü aracı yol kenarında durdurarak, itfaiyeye haber verildi.

Muğla Büyükşehir Belediyesi İtfaiye Daire Başkanlığı ekiplerince söndürülen yangın sonrası iş makinesi kullanılamaz hale geldi.

İş makinesinin yanması çevredekiler tarafından cep telefonu kamerasıyla görüntülendi.

Görüntülerde, alevlerin iş makinesini sarması ve yangının itfaiye ekiplerince söndürülmesi yer alıyor.

Kaynak:Anadolu Ajansı

HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,çok uzun ve ilgili içerikle alakasız,
Türkçe karakter kullanılmayan yorumlar onaylanmamaktadır.