Şanlıurfa'da 1 mahalle, 1 sokak ve 2 bina karantinaya alındı

Şanlıurfa'da 1 mahalle, 1 sokak ve 2 bina karantinaya alındı
ŞANLIURFA (AA) - Şanlıurfa'nın Siverek ve Eyyübiye ilçelerinde, yeni tip koronavirüs (COVID-19) tedbirleri kapsamında 1 mahalle, 1 sokak ve 2 bina karantinaya...

ŞANLIURFA (AA) - Şanlıurfa'nın Siverek ve Eyyübiye ilçelerinde, yeni tip koronavirüs (COVID-19) tedbirleri kapsamında 1 mahalle, 1 sokak ve 2 bina karantinaya alındı.

Şanlıurfa Valiliğinden yapılan açıklamaya göre, Siverek ve Eyyübiye ilçelerinde ikamet eden bazı vatandaşların COVID-19 test sonucu pozitif çıktı.

Bunun üzerine İl Hıfzısıhha Kurulunca, salgınla mücadele kapsamında yeni tedbirler alındı.

Bu kapsamda Siverek ilçesinde İnanlı Mahallesi ile Sabancı Mahallesi'nde bulunan Karataş Sokağı, Eyyübiye ilçesinde ise Hayati Harrani ve Akabe Mahallerindeki 2 binanın, 14 gün süreyle karantinaya alınması kararlaştırıldı.

Viranşehir ilçesinin Yağızlar Mahallesi'nde uygulanan karantina tedbiri ise sona erdi.

Kaynak:Anadolu Ajansı

HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,çok uzun ve ilgili içerikle alakasız,
Türkçe karakter kullanılmayan yorumlar onaylanmamaktadır.