Şanlıurfa'da 2 bina karantinaya alındı, 2 binada ise karantina kaldırıldı

Şanlıurfa'da 2 bina karantinaya alındı, 2 binada ise karantina kaldırıldı
ŞANLIURFA (AA) - Şanlıurfa'da yeni tip koronavirüs (Kovid-19) tedbirleri kapsamında 2 bina karantinaya alındı, 2 binada karantina sonlandırıldı.Valilikten...

ŞANLIURFA (AA) - Şanlıurfa'da yeni tip koronavirüs (Kovid-19) tedbirleri kapsamında 2 bina karantinaya alındı, 2 binada karantina sonlandırıldı.

Valilikten yapılan yazılı açıklamaya göre, Viranşehir ilçesine bağlı Yağızlar ve Yenişehir mahallelerinde yaşayan bazı kişilerin Kovid-19 test sonucu pozitif çıktı.

Bu kapsamda, İl Hıfzısıhha Kurulunca salgınla mücadele kapsamında yeni tedbirler alındı.

Söz konusu mahallelerdeki 2 binada 14 gün süreyle karantina uygulanmasına karar verildi.

Öte yandan Haliliye ilçesi Devteyşti Mahallesi ve Viranşehir ilçesi Yenişehir Mahallesi'nde 2 binada 14 gün uygulanan karantinanın sona erdiği bildirildi.

Kaynak:Anadolu Ajansı

HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,çok uzun ve ilgili içerikle alakasız,
Türkçe karakter kullanılmayan yorumlar onaylanmamaktadır.