Şanlıurfa'da 2 mahalle ve 3 bina karantinaya alındı
Yayınlanma:
ŞANLIURFA (AA) - Şanlıurfa'nın Viranşehir ve Haliliye ilçelerinde yeni tip koronavirüs (Kovid-19) tedbirleri kapsamında 2 mahalle ve 3 bina karantinaya alındı....
ŞANLIURFA (AA) - Şanlıurfa'nın Viranşehir ve Haliliye ilçelerinde yeni tip koronavirüs (Kovid-19) tedbirleri kapsamında 2 mahalle ve 3 bina karantinaya alındı.
Şanlıurfa Valiliğinden yapılan açıklamaya göre, Viranşehir ve Haliliye ilçelerinde ikamet eden bazı vatandaşların Kovid-19 test sonuçları pozitif çıktı.
Bunun üzerine İl Hıfzısıhha Kurulunca salgınla mücadele kapsamında yeni tedbirler alındı.
Viranşehir'deki Tunçbilek ve Burç mahalleleri ile Haliliye ve Viranşehir ilçelerindeki 3 binanın 14 gün karantinaya alınması kararlaştırıldı.
Kaynak:Anadolu Ajansı
Resmi İlanlar
TÜRKİYE
Türkçe karakter kullanılmayan yorumlar onaylanmamaktadır.