Şanlıurfa'da 2 mahalle ve 3 bina karantinaya alındı

Şanlıurfa'da 2 mahalle ve 3 bina karantinaya alındı
ŞANLIURFA (AA) - Şanlıurfa'nın Viranşehir ve Haliliye ilçelerinde yeni tip koronavirüs (Kovid-19) tedbirleri kapsamında 2 mahalle ve 3 bina karantinaya alındı....

ŞANLIURFA (AA) - Şanlıurfa'nın Viranşehir ve Haliliye ilçelerinde yeni tip koronavirüs (Kovid-19) tedbirleri kapsamında 2 mahalle ve 3 bina karantinaya alındı.

Şanlıurfa Valiliğinden yapılan açıklamaya göre, Viranşehir ve Haliliye ilçelerinde ikamet eden bazı vatandaşların Kovid-19 test sonuçları pozitif çıktı.

Bunun üzerine İl Hıfzısıhha Kurulunca salgınla mücadele kapsamında yeni tedbirler alındı.

Viranşehir'deki Tunçbilek ve Burç mahalleleri ile Haliliye ve Viranşehir ilçelerindeki 3 binanın 14 gün karantinaya alınması kararlaştırıldı.

Kaynak:Anadolu Ajansı

HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,çok uzun ve ilgili içerikle alakasız,
Türkçe karakter kullanılmayan yorumlar onaylanmamaktadır.