Sinop’ta bir köy karantinaya alındı

Sinop’ta bir köy karantinaya alındı
SİNOP (AA) - Sinop'ta yeni tip koronavirüs (Kovid-19) tedbirleri kapsamında bir köyde karantina uygulaması başlatıldı. Boyabat Kaymakamlığından yapılan...

SİNOP (AA) - Sinop'ta yeni tip koronavirüs (Kovid-19) tedbirleri kapsamında bir köyde karantina uygulaması başlatıldı.

Boyabat Kaymakamlığından yapılan açıklamada, sağlık ekiplerince yapılan taramalar üzerine ilçenin Sarıağaççayı köyünde koronavirüs vakalarına rastlandığı belirtildi.

Açıklamada, Hıfzıssıhha Kurulu kararıyla söz konusu köyde ikinci bir karara kadar karantina uygulaması başlatıldığı, jandarma ekiplerince giriş ve çıkışların kapatıldığı kaydedildi.

Kaynak:Anadolu Ajansı

HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,çok uzun ve ilgili içerikle alakasız,
Türkçe karakter kullanılmayan yorumlar onaylanmamaktadır.