Uşak'ta polis ve jandarmadan "19 Mayıs" konvoyu

Uşak'ta polis ve jandarmadan "19 Mayıs" konvoyu
UŞAK (AA) - Uşak'ta 19 Mayıs Atatürk'ü Anma Gençlik ve Spor Bayramı dolayısıyla polis ve jandarma ekipleri Türk bayraklarıyla süsledikleri araçlarla...

UŞAK (AA) - Uşak'ta 19 Mayıs Atatürk'ü Anma Gençlik ve Spor Bayramı dolayısıyla polis ve jandarma ekipleri Türk bayraklarıyla süsledikleri araçlarla konvoy halinde şehir turu attı.

İl Jandarma Komutanlığı ve İl Emniyet Müdürlüğü ekipleri, Türk bayraklarıyla süslenen araçlarıyla 15 Temmuz Şehitleri Meydanı'nda bir araya geldi.

Buradan başlayan konvoy, siren sesleri eşliğinde Zübeyde Hanım Caddesi ve Şeref Caddesi ve Bölme Kavşağı'na geçti.

Motosikletli ekiplerin de katıldığı konvoyda, polis ve jandarma ekipleri bazı noktalarda durup ellerinde Türk bayraklarıyla vatandaşların bayramını kutladı.

Vatandaşlar ise balkonlara çıkıp alkışlarla ekiplere eşlik etti.



Kaynak:Anadolu Ajansı

HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,çok uzun ve ilgili içerikle alakasız,
Türkçe karakter kullanılmayan yorumlar onaylanmamaktadır.