9 ilde daha giriş çıkış kısıtlaması kalktı

9 ilde daha giriş çıkış kısıtlaması kalktı
Koronavirüs tedbirleri kapsamında 9 ilde daha giriş çıkış yasağı sona erdirildi.

Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan, Kabine Toplantısı sonrasında geçtiği kamera karşısında koronavirüsle mücadele kapsamında 9 ilin daha giriş ve çıkış kısıtlamasının sona erdiğini açıkladı.

Erdoğan, daha önce 7 ilde kısıtlama yapıldığını hatırlattı ve bu sayının 15'e yükseldiğini aktardı.

Erdoğan, "Geçtiğimiz hafta 7 ilimizdeki giriş-çıkış sınırlandırmasını sonlandırmıştık. Bu haftaki Kabine Toplantısı'nda yaptığımız değerlendirmede 9 ilimiz için daha şehirler arası giriş-çıkış sınırlandırmasını sona erdirmeyi kararlaştırdık." dedi.

Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan'ın duyurusunu yaptığı 9 il şöyle: 

Adana

Diyarbakır

Mardin

Trabzon

Ordu

Denizli

Kahramanmaraş

Şanlıurfa

Tekirdağ'a giriş çıkış sınırlandırılması kaldırıldı."

HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,çok uzun ve ilgili içerikle alakasız,
Türkçe karakter kullanılmayan yorumlar onaylanmamaktadır.