9 ilde daha giriş çıkış kısıtlaması kalktı
Yayınlanma:
Güncelleme:
Koronavirüs tedbirleri kapsamında 9 ilde daha giriş çıkış yasağı sona erdirildi.
Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan, Kabine Toplantısı sonrasında geçtiği kamera karşısında koronavirüsle mücadele kapsamında 9 ilin daha giriş ve çıkış kısıtlamasının sona erdiğini açıkladı.
Erdoğan, daha önce 7 ilde kısıtlama yapıldığını hatırlattı ve bu sayının 15'e yükseldiğini aktardı.
Erdoğan, "Geçtiğimiz hafta 7 ilimizdeki giriş-çıkış sınırlandırmasını sonlandırmıştık. Bu haftaki Kabine Toplantısı'nda yaptığımız değerlendirmede 9 ilimiz için daha şehirler arası giriş-çıkış sınırlandırmasını sona erdirmeyi kararlaştırdık." dedi.
Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan'ın duyurusunu yaptığı 9 il şöyle:
Adana
Diyarbakır
Mardin
Trabzon
Ordu
Denizli
Kahramanmaraş
Şanlıurfa
Tekirdağ'a giriş çıkış sınırlandırılması kaldırıldı."
TÜRKİYE
Türkçe karakter kullanılmayan yorumlar onaylanmamaktadır.