Adana Aladağ'da bir mahalledeki karantina kaldırıldı

Adana Aladağ'da bir mahalledeki karantina kaldırıldı
ADANA (AA) - Adana'nın Aladağ ilçesi Gerdibi Mahallesi'nde yeni tip koronavirüs (Kovid-19) tedbirleri kapsamında 15 Nisan'dan bu yana uygulanan karantina kaldırıldı.Aladağ...

ADANA (AA) - Adana'nın Aladağ ilçesi Gerdibi Mahallesi'nde yeni tip koronavirüs (Kovid-19) tedbirleri kapsamında 15 Nisan'dan bu yana uygulanan karantina kaldırıldı.

Aladağ Kaymakamlığından yapılan açıklamada, İlçe Hıfzıssıhha Kurulu kararı gereğince Gerdibi Mahallesi'ndeki karantina uygulamasının sona erdiği belirtildi.

Açıklamada görüşlerine yer verilen Kaymakam Gürkan Üçüncü, vatandaşları maskesiz dışarı çıkmamaları ve sosyal mesafeye uymaları konusunda uyardı.

Gerdibi Mahallesi, Kovid-19 tedbirler kapsamında salgının yayılmasını kontrol etmek amacıyla 15 Nisan'da karantinaya alınmıştı.

Kaynak:Anadolu Ajansı

HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,çok uzun ve ilgili içerikle alakasız,
Türkçe karakter kullanılmayan yorumlar onaylanmamaktadır.