Adıyaman'da bir köy karantinaya alındı

Adıyaman'da bir köy karantinaya alındı
ADIYAMAN (AA) - Adıyaman'ın Gölbaşı ilçesinde bir köy, yeni tip koronavirüs (Kovid-19) tedbirleri kapsamında karantinaya alındı.Kaymakamlıktan yapılan...

ADIYAMAN (AA) - Adıyaman'ın Gölbaşı ilçesinde bir köy, yeni tip koronavirüs (Kovid-19) tedbirleri kapsamında karantinaya alındı.

Kaymakamlıktan yapılan yazılı açıklamaya göre, İlçe Umumi Hıfzıssıhha Kurulunca salgınla mücadele kapsamında yeni tedbirlerin uygulanmasına karar verildi.

Bu kapsamda, Kovid-19 testi pozitif çıkanların sayısının artması üzerine Ozan köyünde 14 gün karantina tedbirleri uygulanması kararlaştırıldı.

Karar üzerine güvenlik güçleri köyün giriş ve çıkışında önlem aldı.

Kaynak:Anadolu Ajansı

HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,çok uzun ve ilgili içerikle alakasız,
Türkçe karakter kullanılmayan yorumlar onaylanmamaktadır.