Altındağ Belediyesi ekipleri, Kale'deki kedi yavrularını besledi

Altındağ Belediyesi ekipleri, Kale'deki kedi yavrularını besledi
ANKARA (AA) - Altındağ Belediyesi ekipleri, Ankara Kalesi'ndeki kedi yavrularına mama verdi, sağlık kontrolü yaptı. Belediyeden yapılan açıklamaya göre,...

ANKARA (AA) - Altındağ Belediyesi ekipleri, Ankara Kalesi'ndeki kedi yavrularına mama verdi, sağlık kontrolü yaptı.

Belediyeden yapılan açıklamaya göre, kediler belediye ekipleri tarafından beslendi, ihtiyaç duyulanlar belediye veteriner hekimi tarafından sağlık kontrolünden geçirildi.

Belediye Başkanı Asım Balcı, hayvan sevmenin dünyayı güzelleştiren, kalplere merhamet aşılayan bir duygu olduğunu ifade ederek, "Bu kediler Ankara Kalesi'ne güzellik katıyor. Onlara sahip çıkmak hepimizin görevi. Buradaki canlara nasıl sahip çıkıyorsak, Altındağ sokaklarında yaşayan hiçbir canlının yalnız kalmaması için de elimizden geleni yapıyoruz." ifadelerini kullandı.

Altındağ'da herkese kapısının önüne bir tas su, biraz mama bırakma çağrısında bulunan Balcı, belediye olarak ilçenin çeşitli noktalarına sokak hayvanları için mama ve su koymaya devam edeceklerini belirtti.

Kaynak:Anadolu Ajansı

HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,çok uzun ve ilgili içerikle alakasız,
Türkçe karakter kullanılmayan yorumlar onaylanmamaktadır.