Anneler Günü'nde anne oldular

Anneler Günü'nde anne oldular
ŞANLIURFA (AA) - Şanlıurfa'nın Siverek ilçesinde 5 kadın Anneler Günü'nde ilk defa annelik duygusunu yaşadı.Siverek Belediyesi ekipleri, Siverek Devlet...

ŞANLIURFA (AA) - Şanlıurfa'nın Siverek ilçesinde 5 kadın Anneler Günü'nde ilk defa annelik duygusunu yaşadı.

Siverek Belediyesi ekipleri, Siverek Devlet Hastanesi'nde doğum yapan 5 kadını ziyaret ederek çiçek verdi ve Anneler Günü'nü kutladı.

İlk defa Anneler Günü'nde anne olmanın mutluluğunu yaşadığını belirten Fatma Çavuşan, "Kız çocuğum oldu ve çok mutluyum. İlk defa anneler günüm kutlandı, belediye ekiplerine teşekkür ederim." dedi.

Kaynak:Anadolu Ajansı

HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,çok uzun ve ilgili içerikle alakasız,
Türkçe karakter kullanılmayan yorumlar onaylanmamaktadır.