Aydın'da 3 ev karantinaya alındı

Aydın'da 3 ev karantinaya alındı
AYDIN (AA) - Aydın'ın Bozdoğan ilçesinde yeni tip koronavirüs (Kovid-19) önlemleri kapsamında bir mahalledeki 3 ev karantinaya alındı.Alınan bilgiye göre,...

AYDIN (AA) - Aydın'ın Bozdoğan ilçesinde yeni tip koronavirüs (Kovid-19) önlemleri kapsamında bir mahalledeki 3 ev karantinaya alındı.

Alınan bilgiye göre, Yazıkent Mahallesi'nde bir evde yaşayan kadında Kovid-19 testi pozitif çıktı.

İlçe Sağlık Müdürlüğü ekipleri, kadının temasta bulunduğu 13 kişiyi tespit etti.

Bu kişilerin yaşadığı 3 ev karantinaya alındı.

İlçe Jandarma Komutanlığı ekipleri, mahalle girişinde güvenlik önlemi alarak vatandaşların ateş ölçümünü yaptı.

Kaynak:Anadolu Ajansı

HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,çok uzun ve ilgili içerikle alakasız,
Türkçe karakter kullanılmayan yorumlar onaylanmamaktadır.