Bakan Zehra Zümrüt Selçuk'tan "Dünya Çiftçiler Günü" mesajı:

Bakan Zehra Zümrüt Selçuk'tan "Dünya Çiftçiler Günü" mesajı:
"Salgın süresince vatandaşlarımızın gıda ihtiyaçlarının eksiksiz karşılanması bu durumun daha kolay atlatılabilmesi için oldukça önemliydi"- "Salgın ile mücadelemize var güçleriyle destek veren çiftçilerimize canı gönülden teşekkür ediyorum, Dünya Çiftçiler Günü'nüzü kutluyorum"

ANKARA (AA) - Aile, Çalışma ve Sosyal Hizmetler Bakanı Zehra Zümrüt Selçuk, "Salgın ile mücadelemize var güçleriyle destek veren çiftçilerimize canı gönülden teşekkür ediyorum, Dünya Çiftçiler Günü'nüzü kutluyorum." ifadelerini kullandı.

Bakan Selçuk, Twitter hesabından paylaştığı videolu mesajla Dünya Çiftçiler Günü'nü kutladı.

Koronavirüs sebebiyle dünyanın zorlu bir dönemden geçtiğine işaret eden Selçuk, mesajında şunları kaydetti:

"Devletimizin tüm kurumlarıyla birlikte aldığımız önlemler, vatandaşlarımıza sunduğumuz destekler ve halkımızın özverili çabaları sayesinde bu günlerin de geride kalacağına, bu süreçten daha da güçlü çıkacağımıza yürekten inanıyorum.

Salgın süresince vatandaşlarımızın gıda ihtiyaçlarının eksiksiz karşılanması bu durumun daha kolay atlatılabilmesi için oldukça önemliydi. Salgın ile mücadelemize var güçleriyle destek veren çiftçilerimize canı gönülden teşekkür ediyorum, Dünya Çiftçiler Günü'nüzü kutluyorum."

Kaynak:Anadolu Ajansı

HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,çok uzun ve ilgili içerikle alakasız,
Türkçe karakter kullanılmayan yorumlar onaylanmamaktadır.