Büyükşehir Belediyesi zabıta ekipleri taksileri denetledi

Büyükşehir Belediyesi zabıta ekipleri taksileri denetledi
KAYSERİ (AA) - Büyükşehir Belediyesi, yeni tip koronavirüs tedbirleri kapsamında taksilerde denetim yaptı.Belediyeden yapılan yazılı açıklamaya göre,...

KAYSERİ (AA) - Büyükşehir Belediyesi, yeni tip koronavirüs tedbirleri kapsamında taksilerde denetim yaptı.

Belediyeden yapılan yazılı açıklamaya göre, taksi durakları tek tek gezilerek bilgilendirme yapıldı.

Denetimlerde, taksilerin en az haftada bir dezenfekte edileceği ve bu durumun belgelendirileceği belirtildi.

Tedbirler çerçevesinde taksi şoförleri ve müşterilerin maske takacağı, en fazla üç müşterinin taşınabileceği, taksilerde dezenfektan veya 80 derecelik kolonya bulundurulacağı vurgulanarak bu konularda dikkatli olunması istendi.




Kaynak:Anadolu Ajansı

HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,çok uzun ve ilgili içerikle alakasız,
Türkçe karakter kullanılmayan yorumlar onaylanmamaktadır.