Çocuklar, Belediye Başkanı Acar'a taleplerini iletti

Çocuklar, Belediye Başkanı Acar'a taleplerini iletti
ANKARA (AA) - Kızılcahamam ilçesinde yeni tip koronavirüs (Kovid-19) tedbirleri kapsamında uzun bir aradan sonra sokağa çıkan çocuklar, Belediye Başkanı...

ANKARA (AA) - Kızılcahamam ilçesinde yeni tip koronavirüs (Kovid-19) tedbirleri kapsamında uzun bir aradan sonra sokağa çıkan çocuklar, Belediye Başkanı Süleyman Acar'ı makamında ziyaret etti.

Çocuklar, ziyarette, mahallelerindeki eksiklikleri yazarak Belediye Başkanı Acar'a teslim etti.

Acar ise ziyaretten duyduğu memnuniyeti dile getirerek, "Çocuklar için ne yapsak azdır. Onların taleplerini yerine getirebilmek için elimizden geleni yapacağız." dedi.


Kaynak:Anadolu Ajansı

HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,çok uzun ve ilgili içerikle alakasız,
Türkçe karakter kullanılmayan yorumlar onaylanmamaktadır.