Denizli'de cezaevinden izinli çıkan 2 kişi, hırsızlık suçlamasıyla yakalandı

Denizli'de cezaevinden izinli çıkan 2 kişi, hırsızlık suçlamasıyla yakalandı
DENİZLİ (AA) - Denizli'de hırsızlık suçlarından girdikleri cezaevinden izinli çıkan 2 kişi, hırsızlık yaptıkları iddiasıyla yakalandı.İl Jandarma...

DENİZLİ (AA) - Denizli'de hırsızlık suçlarından girdikleri cezaevinden izinli çıkan 2 kişi, hırsızlık yaptıkları iddiasıyla yakalandı.

İl Jandarma Komutanlığına bağlı Jandarma Suç Araştırma Timi (JASAT) ile Acıpayam İlçe Jandarma Komutanlığı ekipleri, ilçeye bağlı Yumrutaş Mahallesindeki evden hırsızlık olaylarının faillerinin yakalanması için çalışma başlattı.

Çalıntı malzemelerin yüklendiği bir kamyonetin kent merkezine gittiği bilgisi üzerine aracı takibe alan ekipler, kovalamaca sonucu durdurdukları araçtaki Y. A (25) ve A.B'yi (28) yakaladı.

Zanlıların hırsızlık suçlarından girdikleri Denizli Açık Ceza İnfaz Kurumu'ndan izinli çıktıkları belirlendi.

Kamyonetteki çalıntı eşyalar sahibine teslim edildi.


Kaynak:Anadolu Ajansı

HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,çok uzun ve ilgili içerikle alakasız,
Türkçe karakter kullanılmayan yorumlar onaylanmamaktadır.