Denizli'de Kovid-19 tedavisi tamamlanan 4 hasta alkışlarla taburcu edildi

Denizli'de Kovid-19 tedavisi tamamlanan 4 hasta alkışlarla taburcu edildi
DENİZLİ (AA) - Denizli'de yeni tip koronavirüs (Kovid-19) tedavisi tamamlanan 4 hasta, alkışlar eşliğinde hastaneden uğurlandı. Sağlık İl Müdürlüğünden...

DENİZLİ (AA) - Denizli'de yeni tip koronavirüs (Kovid-19) tedavisi tamamlanan 4 hasta, alkışlar eşliğinde hastaneden uğurlandı.

Sağlık İl Müdürlüğünden yapılan açıklamaya göre, Kovid-19 testi pozitif çıkan 68 yaşındaki M.T, Tavas Devlet Hastanesinde 15 gün süren tedavisi ile sağlığına kavuştu.

Taburcu edilen M.T, sağlık çalışanlarının alkışları arasında hastaneden ayrıldı.

Servergazi Devlet Hastanesinde tedavi gören S.D. (80), F.A. (24) ve K.A. (19) da bugün taburcu edildi. Sağlık çalışanları, taburcu edilen hastaları alkışlarla uğurladı.

Kaynak:Anadolu Ajansı

HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,çok uzun ve ilgili içerikle alakasız,
Türkçe karakter kullanılmayan yorumlar onaylanmamaktadır.