Fotoğraf çekerken uçurumdan düşen kişi hayatını kaybetti

Fotoğraf çekerken uçurumdan düşen kişi hayatını kaybetti
SİİRT (AA) - Siirt'te fotoğraf çekerken dengesini kaybeden kişi uçurumdan düştü.Alınan bilgiye göre, yakınlarıyla Botan Çayı Deliklitaş mevkisine...

SİİRT (AA) - Siirt'te fotoğraf çekerken dengesini kaybeden kişi uçurumdan düştü.

Alınan bilgiye göre, yakınlarıyla Botan Çayı Deliklitaş mevkisine giden T.Ç. (29) fotoğraf çektiği esnada dengesini kaybetti.

T.Ç'nin kayalıklardan düşmesi üzerine yakınları jandarma, AFAD ve 112 Acil Servis ekiplerine haber verdi. Bölgeye ulaşan ekipler yaptıkları incelemede T.Ç'nin hayatını kaybettiğini belirledi.

Alınan güvenlik önlemlerinin ardından T.Ç'nin cenazesi bulunduğu yerden çıkarılarak Siirt Devlet Hastanesi morguna kaldırıldı.

Olayla ilgili soruşturma başlatıldı.

Kaynak:Anadolu Ajansı

HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,çok uzun ve ilgili içerikle alakasız,
Türkçe karakter kullanılmayan yorumlar onaylanmamaktadır.