Gaziantep'te bir mahalle koronavirüs tedbirleri kapsamında karantinaya alındı

Gaziantep'te bir mahalle koronavirüs tedbirleri kapsamında karantinaya alındı
GAZİANTEP (AA) - Gaziantep'in Araban ilçesinde bir mahalle, yeni tip koronavirüs (Kovid-19) tedbirleri kapsamında karantinaya alındı.İlçe Hıfzıssıhha...

GAZİANTEP (AA) - Gaziantep'in Araban ilçesinde bir mahalle, yeni tip koronavirüs (Kovid-19) tedbirleri kapsamında karantinaya alındı.

İlçe Hıfzıssıhha Kurulu, Akkoç Mahallesi'nin, Kovid-19 testi pozitif çıkanların sayısının artması üzerine karantinaya alınmasını kararlaştırdı.

Kararın ardından güvenlik güçleri, mahallenin giriş ve çıkışında önlem aldı.


Kaynak:Anadolu Ajansı

HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,çok uzun ve ilgili içerikle alakasız,
Türkçe karakter kullanılmayan yorumlar onaylanmamaktadır.