Giresun'da bir yerleşim yerindeki karantina kaldırıldı

Giresun'da bir yerleşim yerindeki karantina kaldırıldı
GİRESUN (AA) - Giresun'un Güce ilçesinde bir yerleşim yerinde, yeni tip koronavirüs (Kovid-19) tedbirleri kapsamında uygulanan karantina sona erdi.Kaymakamlıktan...

GİRESUN (AA) - Giresun'un Güce ilçesinde bir yerleşim yerinde, yeni tip koronavirüs (Kovid-19) tedbirleri kapsamında uygulanan karantina sona erdi.

Kaymakamlıktan yapılan yazılı açıklamada, ilçeye bağlı İlit köyü Kıran mevkisinde, Kovid-19 salgınının yayılmasının önlenmesi amacıyla İlçe Hıfzıssıhha Kurulu Kararı gereği 30 Nisan'da karantina kararı alındığı belirtildi.

Açıklamada, 14 gün süreyle uygulanan karantina tedbirinin bugün saat 17.00 itibarıyla sona erdiği kaydedildi.

Kaynak:Anadolu Ajansı

HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,çok uzun ve ilgili içerikle alakasız,
Türkçe karakter kullanılmayan yorumlar onaylanmamaktadır.