GÜNCELLEME - Mersin'de narenciye paketleme fabrikasında çıkan yangın kontrol altına alındı

GÜNCELLEME - Mersin'de narenciye paketleme fabrikasında çıkan yangın kontrol altına alındı
YANGININ KONTROL ALTINA ALINMASI EKLENDİ

MERSİN (AA) - Mersin'in Erdemli ilçesinde narenciye paketleme fabrikasında çıkan yangın kontrol altına alındı.

Alınan bilgiye göre, D-400 kara yolu üzerindeki bir narenciye paketleme fabrikasının plastik kasa bölümünde henüz belirlenemeyen nedenle yangın çıktı.

Alevleri görenlerin ihbarıyla olay yerine çok sayıda itfaiye ve sağlık ekibi sevk edildi.

Yangının, fabrikanın diğer noktalarına sıçraması nedeniyle Orman Bölge Müdürlüğü ve bazı ilçelerin itfaiye ekipleri de bölgeye yönlendirildi.

Ekiplerin müdahalesiyle kontrol altına alınan yangın nedeniyle fabrikada hasar oluştu.

Dumandan etkilenen 2 işçi ambulansla hastaneye kaldırıldı, bir itfaiye erine ise sağlık ekipleri olay yerinde müdahale etti.

Fabrikada soğutma çalışmaları sürüyor.

Kaynak:Anadolu Ajansı

HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,çok uzun ve ilgili içerikle alakasız,
Türkçe karakter kullanılmayan yorumlar onaylanmamaktadır.