Güney Sudan’da Kovid-19'dan ilk ölüm
Yayınlanma:
HARTUM (AA) - Doğu Afrika ülkesi Güney Sudan’da yeni tip koronavirüs (Kovid-19) nedeniyle ilk kez bir kişi hayatını kaybetti.Güney Sudan Cumhurbaşkanlığından...
HARTUM (AA) - Doğu Afrika ülkesi Güney Sudan’da yeni tip koronavirüs (Kovid-19) nedeniyle ilk kez bir kişi hayatını kaybetti.
Güney Sudan Cumhurbaşkanlığından yapılan açıklamada, ülkede Kovid-19 vaka sayısının 28 artarak 231’e yükseldiği belirtildi.
Açıklamada, ilk kez virüs yüzünden bir kişinin yaşamını yitirdiği bildirildi.
Güney Sudan’da ilk Kovid-19 vakası, 5 Nisan'da tespit edilmişti.
Afrika kıtasının genelinde şu ana kadar 73 bin 204 Kovid-19 vakası tespit edildi, 2 bin 497 kişi salgından hayatını kaybetti.
Güney Afrika en çok vakanın görüldüğü ülke oldu.
Kıtada Lesotho, Seyşeller, Namibya, Eritre, Mozambik, Uganda, Orta Afrika Cumhuriyeti, Madagaskar ve Ruanda'da henüz virüs kaynaklı ölüm gerçekleşmedi.
Kaynak:Anadolu Ajansı
TÜRKİYE
Türkçe karakter kullanılmayan yorumlar onaylanmamaktadır.