Kayseri'de bir apartmandaki karantina sona erdi

Kayseri'de bir apartmandaki karantina sona erdi
KAYSERİ (AA) - Kayseri'de bir apartmanda, yeni tip koronavirüs (Kovid-19) tedbirleri kapsamında uygulanan karantina sona erdi.Alınan bilgiye göre, Melikgazi...

KAYSERİ (AA) - Kayseri'de bir apartmanda, yeni tip koronavirüs (Kovid-19) tedbirleri kapsamında uygulanan karantina sona erdi.

Alınan bilgiye göre, Melikgazi ilçesindeki 8 katlı ve 22 daireli binada uygulanan karantina, sosyal izolasyonun sağlanması nedeniyle kaldırıldı.

Binanın giriş kapısındaki emniyet şeridinin söküldüğü ve hayatın normale döndüğü gözlendi.

Bina, apartman görevlisinin Kovid-19 testinin pozitif çıkması nedeniyle 14 gün önce karantinaya alınmıştı.



Kaynak:Anadolu Ajansı

HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,çok uzun ve ilgili içerikle alakasız,
Türkçe karakter kullanılmayan yorumlar onaylanmamaktadır.