Kayseri'de bir apartmandaki karantina sona erdi
Yayınlanma:
KAYSERİ (AA) - Kayseri'de bir apartmanda, yeni tip koronavirüs (Kovid-19) tedbirleri kapsamında uygulanan karantina sona erdi.Alınan bilgiye göre, Melikgazi...
KAYSERİ (AA) - Kayseri'de bir apartmanda, yeni tip koronavirüs (Kovid-19) tedbirleri kapsamında uygulanan karantina sona erdi.
Alınan bilgiye göre, Melikgazi ilçesindeki 8 katlı ve 22 daireli binada uygulanan karantina, sosyal izolasyonun sağlanması nedeniyle kaldırıldı.
Binanın giriş kapısındaki emniyet şeridinin söküldüğü ve hayatın normale döndüğü gözlendi.
Bina, apartman görevlisinin Kovid-19 testinin pozitif çıkması nedeniyle 14 gün önce karantinaya alınmıştı.
Kaynak:Anadolu Ajansı
TÜRKİYE
Türkçe karakter kullanılmayan yorumlar onaylanmamaktadır.