Kayseri'de yedikleri mantardan zehirlenen çift hastaneye kaldırıldı

Kayseri'de yedikleri mantardan zehirlenen çift hastaneye kaldırıldı
KAYSERİ (AA) - Kayseri'de mantar yedikten sonra rahatsızlanan karı koca hastanede tedavi altına alındı. Develi ilçesi İncesu Mahallesi'nde topladıkları...

KAYSERİ (AA) - Kayseri'de mantar yedikten sonra rahatsızlanan karı koca hastanede tedavi altına alındı.

Develi ilçesi İncesu Mahallesi'nde topladıkları mantarı dün iftarda pişiren Halim F. ile karısı Sümeyye F, sahurda karın ağrısı ve mide bulantısı şikayetiyle 112 Acil Servis'i aradı.

Ekiplerinin ilk müdahalesinin ardından karı koca, Develi Devlet Hastanesine gönderildi.

Buradaki müdahalenin ardından Kayseri Şehir Hastanesine sevk edilen çiftin durumunun ağır olduğu öğrenildi.

Kaynak:Anadolu Ajansı

HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,çok uzun ve ilgili içerikle alakasız,
Türkçe karakter kullanılmayan yorumlar onaylanmamaktadır.