Kayseri'de yedikleri mantardan zehirlenen çift hastaneye kaldırıldı
Yayınlanma:
KAYSERİ (AA) - Kayseri'de mantar yedikten sonra rahatsızlanan karı koca hastanede tedavi altına alındı. Develi ilçesi İncesu Mahallesi'nde topladıkları...
KAYSERİ (AA) - Kayseri'de mantar yedikten sonra rahatsızlanan karı koca hastanede tedavi altına alındı.
Develi ilçesi İncesu Mahallesi'nde topladıkları mantarı dün iftarda pişiren Halim F. ile karısı Sümeyye F, sahurda karın ağrısı ve mide bulantısı şikayetiyle 112 Acil Servis'i aradı.
Ekiplerinin ilk müdahalesinin ardından karı koca, Develi Devlet Hastanesine gönderildi.
Buradaki müdahalenin ardından Kayseri Şehir Hastanesine sevk edilen çiftin durumunun ağır olduğu öğrenildi.
Kaynak:Anadolu Ajansı
TÜRKİYE
Türkçe karakter kullanılmayan yorumlar onaylanmamaktadır.