Kılıçdaroğlu'ndan, Beşiktaş Başkanı Çebi'ye geçmiş olsun telefonu

Kılıçdaroğlu'ndan, Beşiktaş Başkanı Çebi'ye geçmiş olsun telefonu
ANKARA (AA) - CHP Genel Başkanı Kemal Kılıçdaroğlu, yeni tip koronavirüs (Kovid-19) testi pozitif çıkan Beşiktaş Kulübü Başkanı Ahmet Nur Çebi'yi...

ANKARA (AA) - CHP Genel Başkanı Kemal Kılıçdaroğlu, yeni tip koronavirüs (Kovid-19) testi pozitif çıkan Beşiktaş Kulübü Başkanı Ahmet Nur Çebi'yi telefonla arayarak geçmiş olsun dileklerini iletti.

CHP Basın Biriminden yapılan açıklamaya göre, Kılıçdaroğlu, Kovid-19 testi pozitif çıkan Beşiktaş Kulübü Başkanı Çebi'yi telefonla aradı.

Çebi'ye geçmiş olsun dileklerini ileten Kılıçdaroğlu görüşmede, "Liglerin başlatılması yanlış bir karardır, gözden geçirilmeli." ifadesini kullandı.

Kaynak:Anadolu Ajansı

HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,çok uzun ve ilgili içerikle alakasız,
Türkçe karakter kullanılmayan yorumlar onaylanmamaktadır.