Kızılcahamam'da zabıta ekipleri çocuklara çikolata dağıttı

Kızılcahamam'da zabıta ekipleri çocuklara çikolata dağıttı
ANKARA (AA) - Kızılcahamam'da zabıta ekipleri uzun zaman sonra ilk kez sokağa çıkan 14 yaş altı çocuklara çikolata armağan etti.Bir hayırsever aldığı...

ANKARA (AA) - Kızılcahamam'da zabıta ekipleri uzun zaman sonra ilk kez sokağa çıkan 14 yaş altı çocuklara çikolata armağan etti.

Bir hayırsever aldığı çikolataları zabıtaya teslim etti.

Zabıta ekipleri de bugün süreli olarak sokağa çıkan ve 15 Temmuz Cumhuriyet ve Demokrasi Meydanı gelen çocuklara çikolataları ikram etti.




Kaynak:Anadolu Ajansı

HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,çok uzun ve ilgili içerikle alakasız,
Türkçe karakter kullanılmayan yorumlar onaylanmamaktadır.