Kocasinan Belediyesi Anneler Günü'nü kutladı

Kocasinan Belediyesi Anneler Günü'nü kutladı
KAYSERİ (AA) - Kocasinan Belediyesi ekipleri, Anneler Günü dolayısıyla şehit anneleri başta olmak üzere anneleri ziyaret ederek, çiçek ve hediye verdi.Belediyeden...

KAYSERİ (AA) - Kocasinan Belediyesi ekipleri, Anneler Günü dolayısıyla şehit anneleri başta olmak üzere anneleri ziyaret ederek, çiçek ve hediye verdi.

Belediyeden yapılan yazılı açıklamaya göre, kendilerini ziyarete gelen ekipleri gören anneler, duyarlılığından dolayı Belediye Başkanı Ahmet Çolakbayrakdar'a teşekkür etti.

Açıklamada görüşlerine yer verilen Çolakbayrakdar ise hüzünde ve mutlulukta ilk kapısı çalınanların her zaman anneler olduğunu belirtti.

"Ana başa taç imiş, her derde ilaç imiş" diyen Çolakbayrakdar, "Bizler şehit ve gazi çocuklarıyız, torunlarıyız. O halde vatanımız, milletimiz, bayrağımız ve ezanımız için daha çok çalışmalı ve evlatlarımızı, tarihimize, ecdadımıza yakışır şekilde yetiştirmeliyiz. Bu vesileyle şehit annelerinin ellerinden öpüyorum ve bizleri de evlatları olarak görmelerini istiyorum." ifadelerini kullandı.

Kaynak:Anadolu Ajansı

HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,çok uzun ve ilgili içerikle alakasız,
Türkçe karakter kullanılmayan yorumlar onaylanmamaktadır.