Kovid-19 semptomları gösteren ABD'nin İsrail Büyükelçisi, Pompeo ile görüşmeyecek

Kovid-19 semptomları gösteren ABD'nin İsrail Büyükelçisi, Pompeo ile görüşmeyecek
ABD'nin İsrail Büyükelçisi David Friedman'ın Kovid-19 testi negatif çıktı

KUDÜS (AA) - Yeni tip koronavirüs (Kovid-19) testi negatif çıkmasına rağmen bazı semptomlar gösteren ABD'nin İsrail Büyükelçisi David Friedman, İsrail'e gelen ABD Dışişleri Bakanı Mike Pompeo ile görüşmeyecek.

Yerel basında yer alan haberlerde, bazı semptomlar göstermesinin üzerine Büyükelçi Friedman'a Kovid-19 testi yapıldığı belirtildi.

Yapılan test sonucu negatif çıksa da Friedman'ın kendisini iyi hissetmediği, bu nedenle de bir günlük resmi ziyaret için İsrail'e gelen ABD Dışişleri Bakanı Pompeo ile görüşmeyeceği ifade edildi.

Büyükelçi Friedman'ın bu sabah İsrail'e gelen Pompeo'yu karşılan yetkililer arasında yer almaması dikkati çekmişti.

Pompeo, Kovid-19'la mücadele, İran, işgal altında bulunan Batı Şeria'daki yasa dışı Yahudi yerleşim birimleri ve Ürdün Vadisi'nin "İsrail'e ilhakı" meselelerini görüşmek üzere İsrail'e gelmişti.

Kaynak:Anadolu Ajansı

HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,çok uzun ve ilgili içerikle alakasız,
Türkçe karakter kullanılmayan yorumlar onaylanmamaktadır.