Kovid-19 tedbirleri kapsamında Kartal'da, 1200 taksi dezenfekte edildi

Kovid-19 tedbirleri kapsamında Kartal'da, 1200 taksi dezenfekte edildi
İSTANBUL (AA) - Kartal Belediyesi Temizlik İşleri Müdürlüğü ekipleri, yeni tip koronavirüs (Kovid-19) tedbirleri çerçevesinde, 1200 taksiyi dezenfekte...

İSTANBUL (AA) - Kartal Belediyesi Temizlik İşleri Müdürlüğü ekipleri, yeni tip koronavirüs (Kovid-19) tedbirleri çerçevesinde, 1200 taksiyi dezenfekte etti.

Belediyeden yapılan açıklamaya göre, Kartal Belediyesi ekipleri, Kovid-19 ile mücadelede, temizlik, yıkama ve dezenfekte çalışmalarını sürdürüyor.

Ekipler, hizmet binaları, ibadethaneler, meydanlar, okullar gibi birçok ortak alanda gerçekleştirilen hijyen çalışmalarının ardından, vatandaşların sık kullandığı taksilerde yeniden dezenfekte çalışmalarına başladı.

Kartal Şoförler ve Otomobilciler Esnaf Odası iş birliğiyle 1200 taksi nano gümüş iyon teknolojisi ile ücretsiz dezenfekte edildi.

Alanında uzman ekipleri tarafından gerçekleştirilen çalışmada, araçların içi ve bagaj kısmı en ince ayrıntısına kadar ilaçlandı.

Kaynak:Anadolu Ajansı

HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,çok uzun ve ilgili içerikle alakasız,
Türkçe karakter kullanılmayan yorumlar onaylanmamaktadır.