Kuveyt'ten getirilerek Tokat'ta karantinaya alınan kadınların Anneler Günü kutlandı

Kuveyt'ten getirilerek Tokat'ta karantinaya alınan kadınların Anneler Günü kutlandı
TOKAT (AA) - Yeni tip koronavirüs (Kovid-19) önlemleri kapsamında Kuveyt'ten getirilerek Tokat'ta karantina altına alınan kadınların anneler günü kutlandı.Kuveyt'ten...

TOKAT (AA) - Yeni tip koronavirüs (Kovid-19) önlemleri kapsamında Kuveyt'ten getirilerek Tokat'ta karantina altına alınan kadınların anneler günü kutlandı.

Kuveyt'ten getirilen 291 Türk vatandaşının, Kovid-19 önlemleri çerçevesinde Gençlik ve Spor Bakanlığına bağlı Aydoğan Aydın ve Mehmet Emin Tokadi Yurdundaki karantina süreci devam ediyor.

Yurt görevlileri, karantinadaki annelere Gençlik ve Spor Bakanı Mehmet Muharrem Kasapoğlu ve Tokat Valisi Ozan Balcı'nın gönderdiği çiçek ve yöresel Tokat şalını hediye etti.

Karantinadaki vatandaşlar ise teşekkürlerini iletti.

Kaynak:Anadolu Ajansı

HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,çok uzun ve ilgili içerikle alakasız,
Türkçe karakter kullanılmayan yorumlar onaylanmamaktadır.