Manisa'da bir apartman karantinaya alındı

Manisa'da bir apartman karantinaya alındı
MANİSA (AA) - Manisa'nın Salihli ilçesinde bir apartman, yeni tip koronavirüs (Kovid-19) önlemleri kapsamında karantinaya alındı.Valilikten yapılan açıklamaya...

MANİSA (AA) - Manisa'nın Salihli ilçesinde bir apartman, yeni tip koronavirüs (Kovid-19) önlemleri kapsamında karantinaya alındı.

Valilikten yapılan açıklamaya göre İlçe Umumi Hıfzıssıhha Kurulu, Kocaçeşme Mahallesi'nde bulunan bir apartmanın karantinaya alınmasına karar verdi.

Karantina tedbirinin 14 gün süreyle uygulanacağı belirtildi.


Kaynak:Anadolu Ajansı

HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,çok uzun ve ilgili içerikle alakasız,
Türkçe karakter kullanılmayan yorumlar onaylanmamaktadır.