Manisa'da bir apartman karantinaya alındı
Yayınlanma:
MANİSA (AA) - Manisa'nın Salihli ilçesinde bir apartman, yeni tip koronavirüs (Kovid-19) önlemleri kapsamında karantinaya alındı.Valilikten yapılan açıklamaya...
MANİSA (AA) - Manisa'nın Salihli ilçesinde bir apartman, yeni tip koronavirüs (Kovid-19) önlemleri kapsamında karantinaya alındı.
Valilikten yapılan açıklamaya göre İlçe Umumi Hıfzıssıhha Kurulu, Kocaçeşme Mahallesi'nde bulunan bir apartmanın karantinaya alınmasına karar verdi.
Karantina tedbirinin 14 gün süreyle uygulanacağı belirtildi.
Kaynak:Anadolu Ajansı
TÜRKİYE
Türkçe karakter kullanılmayan yorumlar onaylanmamaktadır.