Manisa’da bir mahalle karantinaya alındı

Manisa’da bir mahalle karantinaya alındı
MANİSA (AA) - Manisa’nın Gördes ilçesindeki bir mahalle karantinaya alındı.Valilikten yapılan açıklamaya göre, ilçeye bağlı Evciler Mahallesi, İlçe...

MANİSA (AA) - Manisa’nın Gördes ilçesindeki bir mahalle karantinaya alındı.

Valilikten yapılan açıklamaya göre, ilçeye bağlı Evciler Mahallesi, İlçe Hıfzıssıhha Kurulu kararıyla yeni tip koronavirüs (Kovid-19) salgını dolayısıyla 14 gün süreyle karantinaya alındı.

Karar üzerine jandarma ekipleri, mahalle sakinlerini bilgilendirerek karantina uygulamasını başlattı.

Manisa'nda Evciler Mahallesi'nin de aralarında bulunduğu 6 mahalle ve 2 sokak ile 7 apartmanın da karantina süreci devam ediyor.

Kaynak:Anadolu Ajansı

HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,çok uzun ve ilgili içerikle alakasız,
Türkçe karakter kullanılmayan yorumlar onaylanmamaktadır.