Manisa'da bir mahallenin karantinası sona erdi

Manisa'da bir mahallenin karantinası sona erdi
MANİSA (AA) - Manisa'nın Akhisar ilçesine bağlı bir mahalledeki karantina süresi sona erdi. Valilikten yapılan açıklamaya göre, ilçeye bağlı Sindelli...

MANİSA (AA) - Manisa'nın Akhisar ilçesine bağlı bir mahalledeki karantina süresi sona erdi.

Valilikten yapılan açıklamaya göre, ilçeye bağlı Sindelli Mahallesi'nde devam eden karantina uygulaması, başka bir pozitif vakaya rastlanılmadığı için bugün 17.00 itibarıyla İlçe Umumi Hıfzıssıhha Kurulu kararı ile kaldırıldı.

Mahallede 22 Nisan'da başlayan karantina, bir hafta daha uzatılmıştı.

Manisa'da 8 ilçede 5 mahalle ve 2 sokak ile 7 apartmanda karantina süreci devam ediyor.

Kaynak:Anadolu Ajansı

HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,çok uzun ve ilgili içerikle alakasız,
Türkçe karakter kullanılmayan yorumlar onaylanmamaktadır.