Manisa’da iki sokak karantinaya alındı

Manisa’da iki sokak karantinaya alındı
MANİSA (AA) - Manisa’nın Kırkağaç ilçesinde iki sokağın karantinaya alındığı bildirildi.Valilikten yapılan açıklamaya göre, ilçeye bağlı Gelenbe...

MANİSA (AA) - Manisa’nın Kırkağaç ilçesinde iki sokağın karantinaya alındığı bildirildi.

Valilikten yapılan açıklamaya göre, ilçeye bağlı Gelenbe Mahallesi'ndeki 19. ve 21. sokaklar, İlçe Hıfzıssıhha Kurulu kararıyla vatandaşları yeni tip koronavirüs (Kovid-19) salgınından korumak ve salgının yayılmasını önlemek için 14 gün süreyle karantinaya alındı.

Karar üzerine jandarma ekipleri, sokak sakinlerini bilgilendirerek karantina uygulamasını başlattı.

Bu kararla birlikte Manisa’da 8 ilçede 5 mahalle ve 2 sokak ile 7 apartman karantina altında bulunuyor.


Kaynak:Anadolu Ajansı

HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,çok uzun ve ilgili içerikle alakasız,
Türkçe karakter kullanılmayan yorumlar onaylanmamaktadır.