'Maskesiz Olarak Asla Evin Dışına Adım Atmayacağız'

'Maskesiz Olarak Asla Evin Dışına Adım Atmayacağız'
Cumhurbaşkanı Erdoğan, "Maskesiz olarak asla evin dışına adım atmayacağız." diyerek, sokakta, markette, iş yerinde, her yerde fiziki mesafenin mutlaka korunması gerektiğini vurguladı.

"MASKESİZ OLARAK ASLA EVİN DIŞINA ADIM ATMAYACAĞIZ"

Cumhurbaşkanı Erdoğan, "Maskesiz olarak asla evin dışına adım atmayacağız." diyerek, sokakta, markette, iş yerinde, her yerde fiziki mesafenin mutlaka korunması gerektiğini vurguladı. 

Kalabalık yerlerden olabildiği kadar uzak durulması, hayatın sadeleştirilmesi gerektiğini ifade eden Erdoğan, "Ellerimizi sık sık yıkayacağız. Dışarıda işimiz bitip de evimize döndüğümüzde kıyafetlerimiz dahil daha kapsamlı bir temizlik yaparak hayatımıza devam edeceğiz. Attığımız normalleşme adımlarının, işte bu kavramlar çerçevesinde değerlendirilmesini istiyorum. Yani tamamen eski günlere geri dönmüyor, sadece salgın şartlarında hayatımızı biraz daha kolaylaştırmaya çalışıyoruz." diye konuştu.

 

HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,çok uzun ve ilgili içerikle alakasız,
Türkçe karakter kullanılmayan yorumlar onaylanmamaktadır.