Orgeneral Güler, NATO Askeri Komite Genelkurmay Başkanları ile bir araya geldi

Orgeneral Güler, NATO Askeri Komite Genelkurmay Başkanları ile bir araya geldi
Video konferansla yapılan toplantıda, Kovid-19 ile mücadele ve güvenlik konuları ele alındı

ANKARA (AA) - Genelkurmay Başkanı Orgeneral Yaşar Güler, NATO Askeri Komite Genelkurmay Başkanları toplantısına katıldı.

Türk Silahlı Kuvvetlerinin Twitter hesabından yapılan açıklamaya göre, video konferans yöntemiyle gerçekleştirilen toplantıda, Kovid-19 ile mücadele ve güvenlik konularında görüşmelerde bulunuldu.

Kaynak:Anadolu Ajansı

HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,çok uzun ve ilgili içerikle alakasız,
Türkçe karakter kullanılmayan yorumlar onaylanmamaktadır.