Osmaniye'de motosiklet hırsızlığı güvenlik kamerasına yansıdı

Osmaniye'de motosiklet hırsızlığı güvenlik kamerasına yansıdı
OSMANİYE (AA) - Osmaniye'nin Toprakkale ilçesinde, iki kişinin bir apartmanın önündeki motosikleti çalması güvenlik kamerasınca kaydedildi.Karataş Mahallesi'nde...

OSMANİYE (AA) - Osmaniye'nin Toprakkale ilçesinde, iki kişinin bir apartmanın önündeki motosikleti çalması güvenlik kamerasınca kaydedildi.

Karataş Mahallesi'nde yaşayan Mustafa Sarıarslan, apartmanın önüne park ettiği motosikletinin yerinde olmadığı görünce durumu polise bildirdi.

Adrese giden ekipler, apartmanın güvenlik kamerası kayıtlarını inceledi. Kayıtlarda, tıbbı maske takan iki kişinin motosikleti çaldığı belirlendi.

Polis, şüphelilerin yakalanması için çalışma başlattı.

Kaynak:Anadolu Ajansı

HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,çok uzun ve ilgili içerikle alakasız,
Türkçe karakter kullanılmayan yorumlar onaylanmamaktadır.